• OTÁZKA: Som registrovaný na Gigacomputer.sk. Prenášajú sa registrácie aj na nový web www.bigon.sk?
  • ODPOVEĎ: Registrácie a kontá našich klientov sa budú na novom webe synchronizovať. V tomto momente nevieme upresniť, preto odporúčame spraviť novú registráciu. Zaberie to len pár minút

 

  • OTÁZKA: Prečo by som si mal kúpiť obnovený počítač namiesto nového?
  • ODPOVEĎ: Obnovený počítač je špičkový výrobok stvorený pre firmy, banky, inštitúcie, kde sa očakáva väčší výkon strojov, dlhodobá prevádzka a odolnosť. Obnovený počítač je po profesionálnej obnove, vyčistení a preinštalovaní

 

  • OTÁZKA: Akú mám záruku na techniku zakúpenú u vás?
  • ODPOVEĎ: Ak ste bežným užívateľom ( nie firmou ), tak máte automaticky takmer pri všetkých strojoch záruku 24 mesiacov. To vám nikto z bazáru nedá :) Pre firmy je záruka buď 12 alebo 24 mesiacov. Záleží to od konkrétneho modelu.

 

  • OTÁZKA: Je v počítačoch a notebookoch nainštalovaný operačný systém?
  • ODPOVEĎ: Áno, na všetkej výpočtovej technike je nainštalovaný legálny operačný systém ( od Windows 7 po Windows 10 ).

 

  • OTÁZKA: Je možnosť doplniť RAM, prípadne HDD ( SSD )?
  • ODPOVEĎ: Áno, takéto služby poskytujeme priamo u nás v servisnom stredisku.

 

  • OTÁZKA: Máte pobočky aj inde ako v Banskej Bystrici?
  • ODPOVEĎ: Momentálne nie, ale nie je problém tovar objednať cez náš eshop a ak budete chcieť tovar vrátiť, môžete tak urobiť do 14 dní.

     
  • OTÁZKA: Je možné zakúpený počítač alebo notebook hneď používať, či je potrebné niečo inštalovať?
  • ODPOVEĎ: Techniku môžete hneď používať. Sú tam nainštalované všetky potrebné ovládače a nastavený operačný systém na slovenský jazyk.

     
  • OTÁZKA: Je na technike nainštalovaný Office balíček?
  • ODPOVEĎ: Nie je ale bez problémov vám ho tam môžeme doinštalovať. Pre bližšie informácie kontaktujte predaj@bigon.sk